10 perc zsírégetés

Kalóriaégetésre fel! Ez a 10 perces kardió csodákat tesz a testeddel

duncan ogilvie fogyás lkn fogyás

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

Keresés az oldalon

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek. Csökkentened kell 10 perc zsírégetés testsúlyodat!

Írta: Petrás Gabriella A tabata szupergyors és extra hatékony edzésmód, amit otthon is könnyen elvégezhetsz. Így eddz hatékonyan a tabata segítségével! Néhány éve indult hódító körútjára a tabataés népszerűségéből azóta sem veszített. Az időhiány nem lehet kifogás, hiszen mindössze 4 perces az edzés, mégis alaposan megdolgoztatja az izmaidat. Mire figyelj?

Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened! Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

  1. Zsírégetés 10 perc alatt?
  2. Zsírégetés 10 perc alatt?
  3. Brutális zsírégetés, 28 napon keresztül napi néhány perces gyakorlattal!
  4. Brutális zsírégetés, 28 napon keresztül napi néhány perces gyakorlattal!
  5. Retikümotoroshang.hu - Zsírégetés futás nélkül: intenzív edzés, amiből napi 10 perc is elég

A monoton aerob és a kardió edzésformák remekül felpörgetik a zsírégetést, ami miatt nagyon kedveltek a fogynivágyók körében, ám az intenzív kardió mozgásnak elveszíti az alsó oldalsó zsírt egy speciális változata: az intervallum edzés, ami amellett, hogy növeli az állóképességet, még hatékonyabban támogatja a szervezet zsírégető mechanizmusait.

Az intervallum edzés alapja Az intervallumokra, vagyis szakaszokra bontott edzés lényege, hogy az edzés nem egyforma intenzitással történik: tervszerűen terhelési és pihenési szakasz váltja egymást benne.

A zumba élvezi a fogyás eredményeit fogyás és pms

A pihenőidő alatt viszont nem megállni kell, csak lassítani az adott mozgásformán. Bár elsőre kíméletesnek tűnik, valójában nagyon megterhelő a szervezet számára, ezért ez a mozgásforma olyanoknak javasolt, akik már megfelelő erőnléttel rendelkeznek.

Az edzésformát és tudományos 10 perc zsírégetés Izumi Tabata japán professzor dolgozta ki 10 perc zsírégetésmiután egy olimpiai gyorskorcsolya-edzővel együtt a sportolók teljesítménynövelését akarták elérni.

További cikkeink a témában

A tőle elterjedt Tabata-módszernek köszönhetően a szervezet néhány perc alatt elképesztően intenzív terhelés alá kerül, ami az állóképességet fokozza, további előnyként pedig a zsírégetést is felpörgeti. Tudományosan alátámasztották Azóta több kutatásban is tesztelték már a technika hatékonyságát, amivel bebizonyosodott, hogy míg a kardió és az aerob gyakorlatok perc alatt hoznak igazán látványos eredményt, az intervallummal már 10 perc is nagyon hatékony.

Egy tavalyi kutatásban például a teljesítményt szobabiciklizés közben vizsgálták meg: az alanyok egy csoportja 12 héten át, heti 3 alkalommal a hagyományos kardió mozgást végezte 50 percen át, míg a többiek ugyanennyiszer a intervallum edzést, ám ők mindössze 10 percig.

A 10x3-as zsírégető módszer Értékeléshez kérlek jelentkezz be! Mi csak örülünk ennek, mert ez egy újabb bizonyíték arra, hogy a kis súly — magas ismétlésszám alapú, úgynevezett zsírégető edzések nem jelentik a legjobb megoldást arra, ha valaki szálkás akar lenni.

Csak napi 15 perc kell, és nagyon hamar lapos lesz a has Mivel az intervallum-gyakorlatok közben hirtelen és többször megugrik a pulzus, megnő a test oxigénfogyasztása. Felpörög az anyagcsere, a szervezet pedig az edzés előtti szintre akarja regenerálni magát, amihez jelentős mennyiségű oxigént használ fel, az edzés végén sem ér véget a hatás, a zsír utóégése még órákon keresztül elnyúlik.

Az intervallum edzésterv Ha például a futást választod, a következő szakaszoknak kell váltakoznia: kezdésként perc bemelegítésre van szükség, lassú sétával, ezt 30 másodperc gyors futás követi, majd ismét 60 másodperc séta. Ha a fél perc futás-egy perc séta szakaszokat szer megismétled, jöhet levezetésként még egy perces lassú séta, és már az edzésterv végére is értél.

Az intervallum edzés más mozgásformák esetén is működik, hiszen éppígy véghez tudod vinni a es arányú mozgás-pihenés szakaszokat biciklizés, úszás, lépcsőzés vagy 10 perc zsírégetés a különböző edzőtermi gyakorlatok közben is.

helyes gondolkodásmód a fogyáshoz zsírégetés fontossága

Ha tehát kevés idő alatt szeretnél látványos eredményt elérni, választhatod önmagában az intervall edzést, vagy kombinálhatod más kardió típusú mozgásokkal.

További a témáról