Egészséges zsírok enni, hogy lefogyjon, Először a játékszabályok, és később részletesen róluk:

Szerintem a szénhidrátok zsírt kapnak? Nézze meg, hogy hány szénhidrátot kell enni, hogy lefogyjon

A mainstream "táplálkozástudomány" 11 legnagyobb hazugsága Fordította: Czárán Judit A mainstream "táplálkozástudomány" nagyon sokszor téves információkat terjeszt.

  1. Nagyon fontos, hogy független kutatást végezzünk, és megtudjuk, mi működik az Ön számára.
  2. Tíz súlyos tévedés • Fogyókúra • Egészség • Reader's Digest
  3. Étkezés reggeli-az út a fogyásban Gyors diéta — nem mindig egészséges Egy bizonyos időszakban, a Miracle Diet népszerű volt-mások minden évszakban.

Ebben a cikkben csak a legkirívóbbakról teszünk említést, amelyek azonban csak a jéghegy csúcsát jelentik. Következzen hát a 11 legnagyobb hazugság, mítosz és tévedés, amelyeket a egészséges zsírok enni "táplálkozástudomány" terjeszt.

Tíz súlyos tévedés

A tojás egészségtelen Az egyik dolog, amiben az úgynevezett táplálkozástudományi szakértők figyelemre méltó eredményeket értek el, a kifejezetten egészséges ételek egészséges zsírok enni.

Egészséges zsírok enni közé tartozik például a tojás, amely történetesen nagy mennyiségű koleszterint tartalmaz, és amely emiatt abba a hírbe került, hogy növeli a szívbetegségek kockázatát. Ráadásul a tojás a föld egyik legtáplálóbb eledele, rengeteg fontos tápanyag van benne, köztük olyan különleges antioxidánsok, amelyek védik a látásunkat 3.

60 éves vagyok, és nem tudok lefogyni

Összefoglalva : A tojás nem okoz szívbetegséget, viszont az egyik legtáplálóbb étel a földön. Ha reggelire tojás eszik, könnyebben lefogy. A telített zsírok ártalmasak Néhány évtizeddel ezelőtt valakik eldöntötték, hogy a szívbetegségeket a túl sok zsír, ezen belül is a telített zsírok fogyasztása okozza.

Hogyan lehet lefogyni gyorsan és egészségesen?

Ez az állítás erősen megkérdőjelezhető vizsgálatokon, valamint politikai döntéseken alapult, amelyekről később kiderült, hogy teljesen tévesek. Egy ben megjelent cikk 21 ezzel kapcsolatos, fő részvételével végzett epidemiológiai vizsgálat eredményét tekintette át, és arra jutott, hogy semmilyen összefüggés nem állapítható meg a telített zsírsavak és a szívbetegségek közt 6.

Az, hogy a telített zsírsavak szívbetegséget okoznak, olyan elmélet, amit soha nem sikerült bizonyítani, valami miatt mégis bekerült a köztudatba 7. Vagyis a hústól, a kókuszolajtól, egészséges zsírok enni sajttól, a vajtól egyáltalán nem kell félni Összefoglalva : A egészséges zsírok enni vizsgálatok szerint a telített zsírsavak nem okoznak szívbetegséget.

Sőt, a magas telített zsírsav tartalmú természetes táplálékok kifejezetten egészségesek. Gabonára mindenkinek szüksége van Soha nem értettem, miért állítják sokan, hogy az emberi táplálkozás a gabonaféléken alapul.

Lefogyhat e az, aki gyorséttermi ételen él?

Hiszen a mezőgazdasági forradalom az emberiség történetének a legutolsó időszakában zajlott, ennyi idő alatt a génjeink nem változhattak olyan sokat. A gabonaféléknek meglehetősen alacsony a tápanyagtartalmuk a többi természetes táplálékhoz képest, amilyenek például a hogy lefogyjon.

30 kg zsír veszteség

Ráadásul sok bennük a fitinsav, amely megköti a belekben levő ásványi anyagokat, és ezzel akadályozza a felszívódásukat Egészséges zsírok enni búza napjainkban nagy mennyiségben tartalmaz egy glutén hogy lefogyjon fehérjét, amelyről közismert, hogy az emberi populáció egy jelentős hányada allergiás rá 11 ,  12 ,  A glutén károsíthatja a bélfalat, fájdalmat és puffadást, valamint székelési zavarokat és fáradékonyságot okozhat 14 ,  De vannak arra utaló jelek is, hogy összefüggés van a gluténfogyasztás, valamint a skizofrénia és a kisagyi ataxia közt, mindkettő súlyos agyi rendellenesség 16 ,  Összefoglalva: A gabonaféléknek viszonylag alacsony a tápanyagtartalmuk más természetes táplálékokhoz viszonyítva, amilyenek a zöldségek.

Gluténtartalmuk pedig egy sor egészségügyi problémát okoz. A fehérjében gazdag táplálkozás árt a csontoknak és a vesének Vannak olyan nézetek, amelyek szerint a túl sok fehérje fogyasztása csontritkuláshoz és vesekárosodáshoz vezet.

Lefogyhat e az, aki gyorséttermi ételen él? Semmi zsír! Magasság: cm Súly: 67 kg Étkezési szokásai: Anna gyermekkora óta retteg az elhízástól. Átlagos étrendje Reggeli: Kávé édesítőszerrel, kevés tejjel.

Ebből annyi igaz, hogy a fehérjefogyasztás rövidtávon kivonja a csontokból a kalciumot, de a hosszú távú vizsgálatok éppen ellentétes hatásról számolnak be. Hosszú távon a fehérjében gazdag táplálkozás a csontok hogy lefogyjon vezet, és csökkenti a törések kockázatát 18 ,  Ahogy arra sem találtak bizonyítékot, hogy a fehérjékben gazdag táplálkozás hogy lefogyjon egészséges embereknél vesebetegséget okozna 20 ,  Sőt, mivel a vesebetegségek egyik fő kockázati tényezője a cukorbetegség és a magas vérnyomás, a fehérjében gazdag táplálkozás kifejezetten előnyös a vesebetegségek megelőzése szempontjából 22 ,  Ha valami, akkor a fehérjékben gazdag táplálkozás védheti meg az embert a csontritkulástól és a vesebetegségektől Összefoglalva: A fehérjékben gazdag táplálkozás jót tesz a csontok egészségének, és csökkenti egészséges zsírok enni törések kockázatát.

De kifejezetten ajánlható magas vérnyomásban, illetve cukorbetegségben szenvedőknek is, mivel javíthatja a tüneteiket, és ezáltal a vesebetegségek kialakulásának a kockázata is csökken. Az alacsony zsírtartalmú ételek egészségesek Tudják, milyen íze lenne hogy lefogyjon olyan ételnek, amelyből kivonnák az összes zsiradékot?

Szerintem a szénhidrátok zsírt kapnak? Nézze meg, hogy hány szénhidrátot kell enni, hogy lefogyjon

Mint a kartonpapírnak. Senki nem enné meg. Nos, az élelmiszergyártók ezt tudják, ezért aztán az alacsony zsírtartalom kompenzálására mindenféle adalékanyagot tesznek az ételekbe. Ez lehet például cukor, magas fruktóz tartalmú kukoricaszirup, vagy mesterséges édesítőszer, amilyen az aszpartám.

A diétázók tíz leggyakoribb tévedése

Ezek közül a cukor ártalmai közismertek, de sajnos a mesterséges édesítőszerek sem jobbak, fogyás Tajvan nincs bennük kalória. Számtalan megfigyeléses vizsgálat egyöntetű és szignifikáns összefüggést állapított meg a cukor és egy sor olyan betegség közt, mint az elhízás, a metabolikus szindróma, a koraszülés vagy hogy lefogyjon depresszió 24 ,  25 ,  Egyszóval ezekben az alacsony zsírtartalmú termékekben a gyártók az egészséges természetes zsírokat olyan anyagokkal helyettesítik, amelyek kifejezetten károsak az egészségre.

Összefoglalva : Az alacsony zsírtartalmú ételek rendszerint olyan feldolgozott ételek, amelyek tele vannak cukorral, kukoricasziruppal vagy mesterséges édesítőkkel, amelyek nagyon károsak az egészségre.

5 dolog amitől hízol és 5 amivel fogysz!

Az igaz, hogy az evéstől az emésztés miatt valamivel gyorsul az anyagcsere, de az energiafelhasználást alapvetően hogy lefogyjon elfogyasztott étel napi összmennyisége határozza meg, egészséges zsírok enni az, hogy hányszor eszünk egy nap. Ennek a mítosznak az igazságtartalmát egyébként már többször tesztelték, mindig negatív eredménnyel. Összehasonlítottak két csoportot, amelyből az egyik többször evett keveset naponta, a másik viszont kevesebb étkezés keretében fogyasztotta el ugyanazt a mennyiségű táplálékot, és az eredmény szó szerint ugyanaz volt 27 ,  Leszámítva azt az egy vizsgálat, amelyben elhízott férfiak, akik hatszor ettek egy nap, kevésbé panaszkodtak teltségérzetre, mint azok, akik háromszori étkezésre fogyasztották el ugyanazt a kalóriamennyiséget De nemcsak arról van szó, hogy semmi értelme sokszor enni naponta, a dolog még káros is lehet.

természetes módon zsírégetésre

Az emberi szervezet számára nem természetes, hogy folyamatosan a jóllakottság állapotában legyen, mivel a múltban ahhoz adaptálódtunk, hogy időnként koplalnunk kellett, és messze nem ettünk olyan hogyan lehet elveszíteni a egészséges zsírok enni mint manapság.

Ha egy ideig nem eszünk, akkor egy autofágia névre hallgató folyamat során kitisztulnak a sejtjeinkből a egészséges zsírok enni salakanyagok 30úgyhogy időnként koplalni kifejezetten jót tesz az egészségnek. Összefoglalva: Semmi bizonyíték nincs rá, hogy naponta sokszor keveset enni jobb, mint kevesebbszer többet.

zsírégető mag rutin

Időről időre éhezni egy kicsit pedig kifejezetten jót tesz az ember egészségének. Aki sokszor eszik egy nap, annak nagyobb az esélye rá, hogy vastagbélrákot kapjon. A szénhidrátok a legjobb energiaforrások A mainstream elképzelés szerint az a jó, ha zsírszegényen táplálkozunk, és a bevitt kalóriamennyiség százalékban szénhidrátokból áll.

tempeh veszteség súlya

Ez a gyakorlatban sok gabona és cukor, viszont kevés magas zsírtartalmú táplálék, például hús és tojás fogyasztását jelenti. Nos, ez a fajta étrend legfeljebb azoknál működhet, akik alkatilag soványak.

Azoknál viszont, akik túlsúlyosak, egészséges zsírok enni szindrómában vagy cukorbetegségben szenvednek, egyenesen életveszélyes lehet ennyi szénhidrát.

Így égess zsírt!

Hogy lefogyjon kapcsolatban az utóbbi időben több átfogó tanulmány született, amelyek olyan randomizált, ellenőrzött vizsgálatokon alapulnak, ahol alacsony szénhidrát- és magas zsírtartalmú étrenden élő személyeket hasonlítottak össze magas szénhidrát- és alacsony zsírtartalmú étrenden élő személyekkel. És az eredmény egyértelműen az volt, hogy lefogyjon az alacsony szénhidrát- és magas zsírtartalmú étrend egészségesebb 34 ,  35 ,  Összefoglalva: A magas zsírtartalmú és alacsony szénhidráttartalmú étrend bizonyítottan kevésbé ártalmas, mint a magas szénhidráttartalmú és alacsony zsírtartalmú étrend.

Hogy lefogyjon magas omega-6 tartalmú növényi és magolajak egészségesek A többszörösen telítetlen zsírsavakról azt állítják, hogy azok egészségesek, mert bizonyos vizsgálatok szerint csökkentik a szívbetegségek kockázatát. Csakhogy többféle többszörösen telítetlen zsírsav létezik, amelyek nagyon különböznek egymástól. Először is meg kell különböztetnünk az omegaat és az omegaot. Az omega-3 gyulladásgátló hatású, ezért csökkenti egy sor gyulladással kapcsolatos betegség kockázatát Az emberi szervezetnek mind omegara, mind omegara szüksége van.

Ám ha az omega-6 aránya túlságosan magas az omegahoz képest, az komoly egészségügyi problémákat okozhat A cég összes kedvezményes terméke itt tekinthető meg A nyugati táplálkozásban messze legelterjedtebb omega-6 forrást a feldolgozott magvak és növényi olajok képezik, amilyen a szójaolaj, a kukoricaolaj és a napraforgó olaj. Evolúciója során az emberi faj soha nem fért hozzá olyan mennyiségű omegahoz, mint napjainkban.

További a témáról