Elveszíti a zsír testét, Klinikai tanulmányok megerősítik, hogy:

Hogyan lehet elveszíteni a kövér zsírt

elveszíti a zsír testét veszít hetente 1 százalék testzsírt

A táplálék kiegészítése és a sovány testtömeg elérése érdekében magas fehérjetartalmú ételeket, például tojást, tonhalat vagy csirkét kell fogyasztania, de a dietetikus az egyén napi igényeihez igazodó étrendet jelezhet, miközben tiszteletben tartja ízlését. Gyakorlatok a hasi zsír elvesztéséhez A hasi zsír elvesztése három típusra osztható: 1.

elveszíti a zsír testét külső ferde zsír veszteség

A felső hasi zsír elvesztése Feküdj a padlóra, hasadj fel, lábad hajlított, majd emelje fel a hátát, amint a fenti képen látható.

Csinálj, amennyit csak tudsz, és minden nap 1 extra hasi testet emelsz.

elveszíti a zsír testét megfizethető módon fogyni

Gyakorlat a hasi zsír elvesztésére Feküdj le a padlón, fejjel lefelé, lábaddal egyenesen és emeljétek fel őket, közepes gömböt rakva a lábad közé, majd emeljük lábainkat a padlóról a kép magasságáig. Csinálj 1 percig, pihenjen 10 másodpercig, és csinálj még további 3 készletet.

Gyakorlat a ferde hasi zsír elvesztésére Feküdj a padlón, fejjel lefelé és kézzel a fejed mögött. Ezután hajlítsa le a lábad, emelje le a padlót, és húzza jobb elveszíti a zsír testét a mellkasához, miközben felemeli a hátát a padlóról, és forgatja a törzsét, hogy érintse meg a bal könyökét a jobb térdén.

elveszíti a zsír testét ozempikus fogyás történetek

Ismételje meg ugyanazt a mozgást a másik oldalon. A sit-up mellett fontos, hogy legalább 30 perc aerob testmozgást végezzünk, mint például gyaloglás, futás vagy úszás, mivel segítik a hasi zsírégetést.

elveszíti a zsír testét paradicsomszemcsék zsírégetés

Lásd még: 3 gyakorlatot, hogy a zsírveszteséget hátul.

További a témáról