Epoc zsírégetés. Eddz kevesebbet, fogyj többet – Az intenzív edzés utózsírégető áldása

Zsírégetés

Az ember arra született, hogy mozogjon, arra, hogy sétáljon, menjen, éljen, aktívan töltse a napját.

Kezdőlap Zsírégetés és a kardió edzés: biztos jó úton jársz? A kardió edzést és a zsírégetést kábé mindig több legenda lengte körbe, mint a Loch Ness-i szörnyet… úgy gondolom, hogy egy írás erejéig most egyszer és mindenkorra letisztázunk pár dolgot, hogy ne legyen több félreértés. Az első hiba pont!

A mozgásnak rengeteg csodálatos hatása van a szervezetre, és bizony a mai életvitelünk, hogy a szervezetünk rendeltetését megváltoztatta az ülőmunka, rengeteg problémát, mozgásszervi betegséget, hozott magával. A epoc zsírégetés tehát egy gyógyír és megoldás lehet a problémákra, létszükséglet, ha egészségesek akarunk lenni. És persze, ha a külsőnk és fittségünk is szempont, elengedhetetlen szerepe van életünkben.

epoc zsírégetés

De nézzük, ha már sport, hogyan érdemes nekiállnunk, ha leggyorsabban fc zsírégetés leghatékonyabban akarunk eredményeket elérni a sportban.

Lássuk, mit kell tudnod, ha a kalória-zsírégetés meghatározó szempont számodra is az életmódváltásban: A PULZUS: Mindennapos tevékenységeink során, ideális esetben nyugalmi és aktív időszakok váltogatják egymást.

epoc zsírégetés

Irodai üldögélés-filmezés, lépcsőzés-porszívózás stb. Hol felmegy, hol lemegy a pulzusunk, tevékenységünknek megfelelően.

epoc zsírégetés

Egy általános mérés szerint kezdőknél a maximális pulzusszámunk életkor. Ehhez a számhoz viszonyítva különböző epoc zsírégetés kapunk, melyekben más-más inger éri szervezetünket, ahol az epoc zsírégetés a funkciója, a célja eltér egymástól. Regeneráló edzés, amikor a pulzusunk még nem magas, könnyed a légzés, egy kellemes séta ilyen pl.

epoc zsírégetés

Zsírégető edzés, ha már beindul a pulzus, de még gond nélkül tudunk beszélgetni mozgás közben, és nem érezzük a teljes oxigénhiányos állapotot. Állóképesség fejlesztő anaerob, oxigén hiányos edzés, ami nagyon kimerítő mind a légzőrendszer, mind az izmok epoc zsírégetés egyaránt.

Egyenes arányos összefüggés van ugyanis a befektetett epoc zsírégetés, terhelés, intenzitás növekedése és a kalóriafogyasztás közt. Azonban a zsírégetés összefüggései nem ilyen egyértelműek.

Mi is az afterburn effect azaz a "késleltetett" zsírégető hatás, milyen edzéssel tudod elérni, és miért olyan hatásos?

A zsírégető folyamatok tehát százalékos arányban ilyenkor a legmagasabbak, de csak Ez egy összetett folyamat. Anyagcserénkre, keringésünkre, közérzetünkre, tehát globálisan szervezetünkre a kalóriafogyasztáson túl hatalmas hatással van a mozgás.

epoc zsírégetés

És most figyeljetek, mert itt jön a legfontosabb szempont, ha az időarányos, leghatékonyabb edzést keresed: Hallottatok már az EPOC Excess Postexercise Oxygen Consumption hatás, az utóégetés, afterburn jelenségéről?

Kifejtettem már a zsírégető tartománynál, hogy hiába zajlik arányában az edzés alatti zsírégetés leginkább ebben a tartományban, de epoc zsírégetés, az edzés utáni szervezetünkre gyakorolt zsírégető hatás, tehát az EPOC hatás elmarad.

Ez a folyamat azt jelenti, hogy a mozgás után akár 24 órán keresztül olyan mechanizmusok indulnak be, melyek elképesztő pozitív hatással vannak a szervezetünkre. Hiába hagytuk abba az edzést, epoc zsírégetés  anyagcserepörgetés, zsírégetés még ilyenkor is zajlik, bizony még akár másnap is érezzük a pozitív hatását.

De milyen mozgásformával tudjuk ezt a folyamatot beindítani?

epoc zsírégetés

A dobált pulzus, hol irtó magas anaerob terhelés amikor kapkodok a levegőthol alacsonyabb pulzusszám folyamatos váltakoztatása. Időarányosan a legpoztívabb hatással lehet epoc zsírégetés, és ezzel a módszerrel sokka l gyorsabban tapasztalod magadon a változásokat, m int egy klasszikus, egységes pulzusú edzésen. Mozogjatok, mert érdemes, és kövessetek minket eztán is, epoc zsírégetés még mindig van mit mesélnünk az életmódváltóknak az elkövetkezendő hetekben is a témában!

Eddz kevesebbet, fogyj többet — Az intenzív edzés utózsírégető áldása Akár heti 1 kilótól is megszabadulhatsz, ha minden egyéb tényezőt változatlanul hagysz, de kihasználod a hatékony edzés adta áldásos utózsírégető hatást. Ezt tudományosan EPOC-nak excess post-exercise oxygen consumption nevezik, ami az edzés utáni epoc zsírégetés oxigén-fogyasztást jelenti. Tulajdonképpen a kemény edzés után keletkező oxigénadósságot úgy pótolja a szervezet, hogy jóval több oxigént vesz fel, mint egyébként, azaz túlkompenzál.

További a témáról