Fogyni kell egészséges módon, Az egészséges táplálkozás és étrend alapelvei • Dietless

Fogyókúra - mit igen és mit nem

Bevezetés az egészséges táplálkozásba

Szüksége van üzemanyagra. A tipikus étrendünk tele van finomított vagy egyszerű szénhidrátokkal, mint például a fehér liszt, rizs, tészták, sütemények és cukros italok. Azonban hiányzik például a rost, amelyből igazán fel tud tankolni a tested, energiát és lendületet nyer anélkül, hogy folyamatosan rágcsálnod kellene valamit.

Lássuk, hogy mire is van még valójában szükséged! Rostok Egyél legalább 20 gramm rostot naponta! Ezt teljes kiőrlésű gabonák, gyümölcsök és zöldségek fogyasztásával teheted meg. A rostok segítenek hosszabb ideig fenntartani a telítettség érzetét, ez pedig óriási előny, ha le akarsz fogyni. Tanulmányok bizonyítják, hogy azok a nők, akik több rostot fogyasztanak, jelentősen csökkentik a túlsúly kockázatát.

Fogyni szeretnél? Első TIPPEM! - Jó, ha tudod!

Kalcium és D-vitamin Törekedj rá, hogy mindhárom napi főétkezésed legyen gazdag kalciumban és D-vitaminban. Ezek a tápanyagok gyakran együtt fordulnak elő az élelmiszerekben, főként a tejtermékekben.

Ezt és így egyed 2020-ban, ha trendin akarsz fogyni!

A szervezetedben is együtt dolgoznak, a csontokat erősítik. A legújabb kutatások szerint a fogyás sikerét is elősegítik. Egy kísérlet során jobban híztak azok az alanyok, akik napokig nem fogyasztottak tejterméket, mint azok, akik igen. A D-vitamin, amit legegyszerűbben a napfényből tudsz kinyerni, védelmez a szívbetegségek ellen is, meggátolja a memória elvesztését, s enyhíti a krónikus fájdalmat. Jó zsírok Közéjük tartoznak az egyszeresen telítetlen zsírsavak és az omega-3 zsírsavak.

Megtalálod az olajokban, a dióban, az avokádóban, bizonyos halfajtákban, a legjobbat pedig a végére tartogattuk: a csokoládéban is.

A 7 legjobb életmódtanács, amit egy dietetikustól kaphatsz

Ezekből is egyél adagot naponta. Nem csak a szívműködésed fogja meghálálni, hanem étkezés után hosszabb ideig bírod majd éhségérzet nélkül.

forró ital zsírt éget?

Ebből pedig egyből következik, hogy kevesebb kalóriát fogsz elmajszolni. Fehérje A cél: három adag sovány fehérje naponta. Válogass bátrán halakból, csirkéből, pulykából, sertés karajból vagy sovány marha hátszínből. Amellett, hogy alapvető tápanyag, a fehérje is segít abban, hogy fél órával étkezés után ne legyél éhes, és ez igen nagy előny, ha le akarsz fogyni.

palapon fogyás tábor

Ha a reggelid magasabb fehérjetartalmú, sokkal több ideig leszel jóllakott, és ami még fontos: kevesebb ételt kívánsz majd ebédre. Víz A víz két módon is elősegíti a fogyást.

4 hetes fogyás ember

Egyrészt, ha legalább pohárral megiszol naponta, az egy év során 5 kg súlyveszteséget is jelenthet, mert a víz megemeli a szervezeted energiaszintjét, így sokkal több kalóriát tud elégetni. Másodszor a víz helyett fogyasztott fogyni kell egészséges módon és ízesített italok, üdítők, sportitalok, a cukrozott tej, kávé és tea rengeteg pluszkalóriát jelent, ez a szám az éltető nedűvel 0 lenne.

6 elengedhetetlen szabály, ha gyorsan szeretnél fogyni

Zöld tea Igyál legalább 3 csésze zöld teát minden nap! A katekin fogyni kell egészséges módon antioxidáns nagymértékben megtalálható benne, és már kimutatták, hogy elősegíti a fogyást. Különösen hasznos csodaszer, ha nagyobb mennyiségű zsírpárnácskák éktelenkednek a pocidon.

fogyni, de elveszíti a testzsírt

Ha a koffeintartalma aggaszt, dönthetsz a koffeinmentes tea mellett is, viszont ennek a fajtának az antioxidáns tartalma is csekélyebb. Fotó: Profimedia — Red Dot.

zsírégető top tippek

További a témáról