Fogyás menyasszony

fogyás menyasszony

Fogyókúra esküvőre

Ugyanakkor a rengeteg teendő és szervezési feladat mellett talán éppen arra nem jutott elég időd, ami igazán fontos volna: önmagadra. Adj magadnak napot a ráhangolódásra, aztán vágj bele.

krim karcsúsító yang berkesan

Hogy miért fontos a felkészülés? Az esküvő persze erős motiváció, még a remekül retusálható fotók korában is, sokan ilyenkor hozzák életük legjobb formáját.

Azt azonban el kell fogadni, hogy ez csak kemény munka és odafigyelés árán valósulhat meg. Vállald fel az ügyet! Avasd be a vőlegényedet és a hozzád közel állókat a célodba, és mondd el nekik, hogy ehhez némi támogatásra fogyás menyasszony szükséged.

Kérd meg őket, hogy vállaljanak át valamicskét a szervezési feladatokból, hogy időt szakíthass a fogyás menyasszony. Tűzd ki a célod! Tegyük fel, hogy még 5 hét van az esküvődig. Válás lefogy azt jelenti, hogy kiló megtartható súlyvesztéssel számolhatsz, vagyis heti kb.

kapcsolódó

Ez már egy ruhaméret, szóval hajrá! Állj a tükör elé fehérneműben és vizsgáld meg magad.

hogyan éget zsírt 1 héten belül

Mi az a testeden, amin akad javítanivaló? Aztán írd fel, mit a férfiak egészsége lefogy fogyás menyasszony. Ismerd fel hizlaló szokásaidat! Még mindig a felkészülés szakaszában fogyás menyasszony. Ülj le, és gondold át, melyek azok a szokásaid pl. Ne ronts ajtóstul a házba, vagyis egyszerre csak egy életmódbakival foglalkozz.

Kapcsolat:

Érdekes kihívás azt is megfigyelned,  milyen helyzetekben nyúlsz mondjuk süti után. Két napon át írd fel precízen, mit, mikor és mennyit eszel, mert az étkezési napló segítségével érdekes összefüggésekre figyelhetsz fel.

Például kitűnhet, hogy este eszel a legtöbbet, vagy hogy időnként fél napig egy falatot sem veszel magadhoz. Mindkettő helytelen!

hogyan lehet fogyni 2 héten belül

Állítsd össze egyéni fogyiprogramod! Oké, most már tudod, mi ne csinálj.

További cikkeink a témában

Most nézd meg, mennyi időt tudnál szánni fogyás menyasszony dologra. A legcélravezetőbb az volna, ha a hátralévő hetekben mindennap tennél az ügy érdekében. Például hétfőn kocogás a barátnőddel, kedden aerobik, szerdán cellulit kezelés igen, kényeztetésre is szükséged vancsütörtökön megint aerobik, pénteken a hétvégi főzés egészséges kellékeinek beszerzése intenzív séta a közeli piaconszombaton úszás, vasárnap kocogás stb.

Programodban természetesen helyet kaphat a jóga, a pilates vagy a BodyArt is, hiszen ezek szépen szálkásítanak, és jól kiegészítik az intenzívebb mozgástípusokat.

lauren fogyás

Fogd a határidőnaplódat, írd be előre az edzések időpontját, jegyezd fel, melyik hizlaló szokásodat száműzöd éppen, és tervezd meg nagyjából az étrendedet is. Másnap pedig csapj bele a valódi cselekvési tervbe! Kombináld a mozgásformákat a célod szerint!

Kapcsolódó cikkek

Legyen színes a mozgásrepertoárod, ne cövekelj le egyetlen mozgásforma mellett főként, ha kedveled a változatosságot. Ha a fogyás és a formálódás a cél, az aerob állóképességet fejlesztő mozgásformák intenzív séta, futás, kardiógépeken való edzés, úszás, aerobik, tánc, kerékpározás és a nagy izomcsoportokat átmozgató súlyzós edzésre érdemes helyezned a hangsúlyt.

Az edzésnapokat mindig egy pihenőnap kövesse, hiszen a szervezeted időre van szüksége ahhoz, hogy megfelelően regenerálódjon.

fogyás flagyl

A súlyzós gyakorlatokkal kezdj 30 percmajd utána kardiózz legalább 30 percet! Soha ne feledkezz el a bemelegítésről és a nyújtásról sem!

További a témáról