Fogyás túlsúly

fogyás túlsúly

Elhízás - fogyás

Így eredményes lesz a fogyókúra - A sikeres fogyás titkai A sikeres fogyókúra titkai Három magyar felnőttből kettő túlsúlyos vagy elhízott. Minden étkezést kezdjünk egy nagy pohár vízzel - Így biztos, hogy kevesebb étel is elég lesz.

fogyás túlsúly

Tűzzünk ki reális célokat! Az irreális elvárások, olyan szeretnék lenni, mint X vagy Y nem vezetnek soha eredményre. Magunkhoz képest kell  meghatározni egy célt.

Mossunk fogat! Ne csak este, hanem minden étkezést követően! Egy fogkefe minden női kézitáskában elfér.

fogyás túlsúly

Így nem csak az édességet, de mást sem fogunk üde lehelettel megkívánni, bármennyire is guszta. Legyen elöl egy régi fotó amin jól néztünk ki, elfogadtuk magunkat! Ez lehet akár a éget fehér zsírsejteket oldalán, az íróasztalunkon vagy a konyhaszekrény ajtaján is. A lényeg, hogy mindig legyen szem előtt, mielőtt a következő falatért nyúlnánk.

Így fogyj, ha pasi vagy!

Érjük be kevesebbel! Lásd 1. Elég lesz három szelet pizza is! Távolítsunk el minden nasit vagy jutalomfalatot a munkahelyünkön az irodából vagy az otthonunkból! Ha nincs kéznél, nem rohanunk el egy tábla csokiért, mert annyira kívánjuk.

fogyás túlsúly

Elfogadjuk, hogy nincs. Legyünk őszinték magunkhoz - Nem fogyás túlsúly semmit, csak Szóval, ha így kezdünk egy mondatot: nem ettem semmit, csak Akkor már ettünk valamit, "csak"-nak mindig van valami folytatása.

Így diétázzon 100 kiló felett – Étrend+tanácsok

A "nem ettem semmit" - az tényleg őszintén semmi se legyen! Mindig legyen a kezünk ügyében egy flakon víz vagy fogyás túlsúly nélküli ásványvíz!

fogyás túlsúly

Ne feledjük, testünk nagy kb. A reggelit soha ne hagyjuk ki!

fogyás túlsúly

Hátráltatja az egészséges táplálkozás kialakulását pl. Vegyünk egy sportbérletet! De ne a cég ahol dolgozunkhanem mi áldozzunk rá!

Így eredményes lesz a fogyókúra - A sikeres fogyás titkai

Így nagyobb valószínűséggel - többnyire - ki is használjuk. Heti háromszor igenis szánjunk időt magunkra, a testünkre!

fogyás túlsúly

Továbbá a testmozgás nem csak testünknek, de a lelkünknek is jót tesz. Lásd 7.

Sokat számít egy kis túlsúly: jobb, ha minél hamarabb megszabadulsz tőle!

Az utolsó, este 6 órai étkezés után mossunk fogat. Lásd 3. Lásd 8.

További a témáról