Fogyás utmb

fogyás utmb

Az úgy kezdődött, hogy…. Chamonix utcáin mindenki az ég felé szegezi a fejét és a Bossons-gleccser narancssárgára színeződő jegét, s a fölötte magasodó négyezreseket csodálja. Nagy a sürgölődés, nagy az izgalom. Csupa különös ember, kemény tekintetek, furcsa öltözetek. Százféle nyelv egyvelege tölti be a légkört.

Nincs mítosz, nincsenek tradíciók. Sokaknak nem, de nekem fontos a körítés. CCC-ben gondolkoztam. Fogyás utmb láttam,hogy milyen gyorsan és milyen mértékben telnek be a helyek elkenődtem. Biztos, hogy sorsolás lesz. Ha nem vagyok szerencsés plusz egy év és még az sem biztos.

És akkor még mindig a CCC-nél tartunk. Nem jó ez így, hisztis és türelmetlen vagyok. Matekolok,hogy mi legyen. A TDS-en nagyon lassan kelnek el a helyek…végül benevezek.

Idén… Kell egy terv.

UTMB « Barat Running - Gizionok

Nem szeretnék hoppon maradni, nem szeretnék felkészületlenül rajthoz állni. Nem fér bele egy baki sem mert rögtön bukta. Ha nem foglalsz időben marad a camping…na azt mégegyszer nem. Szerencsére sikerül mindent időben elrendezni, Lupusékkal megyünk, hibátlan, jobb nem is lehetne. Második lépés, felkészülés. Szép dolog,hogy fogyás utmb ember a saját feje után szaladgál mint pók a falon, de az nem mindig hasznos.

Sokat nem tipródtam a dolgon Gabinál kötöttem ki, Gizion lettem. Volt bennem egy kis félsz,hogy elvállal-e, de szerencsére túlreagáltam a dolgot. Márciusban kezdtük el az együttműködést. Eddig mindig csak fogyás utmb futottam, ha volt hozzá kedvem.

Volt időszak amikor sokáig nem volt. Most kicsit felfordult a világ. Megvan a program meg kell csinálni, referálni kell. Elveszíti a tiszta testzsírt, csinálom, hajtok a dícsérő szavakra, gyorsan repül az idő.

Vannak sikerek, félsikerek de azért haladunk. Gabi nélkül nem ment volna. Chamonix a terepfutók mekkája. Az a hely ahol a pénztáros kislány is UTMB-s pólóban feszít egész héten. A hely ahol köszönnek neked, pacsiznak veled, buzdítanak még a verseny előtt, majd gratulálnak a boltban, utcán a verseny után mikor fogyás utmb a csuklódon a karszalagot, mellényt.

Az a hely ahol verekedned kell egy-egy jobb helyért, hogy testközelből lásd elrobogni a mezőnyt. Más, de szerethető világ. Felszerelés check. Öt dolgot kell bemutatnom. Szerda race day Kettőt tizenötkor ébresztő.

Barat Running – Gizionok

Kell ez nekem? Előző este összepakoltam mindent de a para bennem van, hogy véletlenül nem maradt-e ki valami. Courmayeur-ben mindenki a csarnok előteréében gubbaszt.

Rendkívül fogyás utmb és mozgalmas éven van túl az Ultra című nagy sikerű sportdokumentumfilm magyar főhőse, Szabó Béla. Tavaly az Ultrabalatonon Tóth Attila — akiről a korábbiakban itt írtunk — kísérőjeként volt jelen, tekintettel arra, hogy az egyik felkészülési versenye, az Ultra Trail Hungary fogyás utmb következő héten került megrendezésre, majd az ikonikus hazai terepfesztivált követően a Lavaredo Ultra Trail viadalon mérette meg magát. A küzdelmes, de sikeres teljesítések annyi energiát adtak neki, hogy nem is volt kérdés, hogy szintidőn belül ott lesz a célkapuban Chamonix-ban, és — a kőkemény szintek ellenére — az UTMB leghosszabb távját is leküzdi. Szabó Bélával néhány napja a Lubics Szilvia által szervezett hagyományos januári zalai ultrafutótáborban volt szerencsénk együtt tölteni néhány napot, s beszélgetéseink során többek között azt is megosztotta velem, hogy idei fő tervei között az ideális futósúly elérése is szerepel. Hosszú évekig konokul a magam útját jártam.

A szerencséseknek még jutott hely a fal mellett a földön, így legalább van minek nekitámaszkodni. Még másfél óra a rajtig…sok. Kint kb fok. Jó lenne időben beállni a rajtba, de nem akarok beöltözni, ahogy elindulunk úgyis meleg lesz. Viszont, ha nem jól helyezkedek, akkor az első és második ponton tuti beragadok. Végül bő öt perccel a rajt előtt érünk oda.

Előreverekedni esélytelen, így egy- két spori rosszalló tekintetétől övezve,egy portugál kollégát követve átmászok a kordonon és rögtön a fogyás utmb sorban találom magam. A gyerekszobám megköveteli, hogy kicsit azért lesüssem a szemem. Én inkább csendben bambulok magam elé. Innen nincs visszaút. Megtetettem, amit tudtam szerk: lóóóóógtál sokat! Dübörög a Karib-tenger kalózai, aztán egyszer csak megindulunk.

Sodor a tömeg, de igyekszem visszafogni magam. Nagyon sokan mennek el mellettem. Ez az elsõ emelkedõn vissza is üt nekik, sorra hagyom el a virgoncokat. Ettõl függetlenül még mindig sokan mennek el mellettem. Nem akarom, nem szabad elkapkodni. Az első ponton Boszival akadok össze, jó ismerős arcot látni. Etetés, itatás.

Ezért lassítja a fogyás az anyagcserét + tippek, hogy felgyorsítsd

Próbálom minimalizálni a ponton töltött időt. Nem egyszerű, mert sokan vannak, mindenki egyszerre éhes, szomjas. Vérremenő küzdelmet folytatok az almás sütiért almás sütiért bárhol, bármikor, bármit. Ellenfelem csekély ellenállást mutatott, hamar feladta  így sütimámorban indultam neki a következő huplinak.

Kígyózott a színes embertenger fölfelé, még mindenki vidám, boldog, fényképezkednek, videóznak. Nem baj, nemsokára nem fogyás utmb lesz! Majd egy óra folyamatos futás után annyira beleéltem magam a leejtőzésbe,hogy személyes fogyás utmb vettem a fogyás utmb hegymenetet.

Ez az 5 dolog befolyásolja, hogy milyen gyorsan tudod leadni a fölös kilókat

A nap egyre jobban tűz, a vizem egyre gyorsabban fogy. Nem baj, az Alpokban vagyunk, itt minden sarkon csörgedezik egy hegyi patakocska, vagy bármi.

fogyás utmb

Kivéve most. Hegy van, meleg van, tehenek vannak, patak vagy bármi nincs. Ha véletlenül van, akkor tartozik hozzá egy tehén is. Ha csak inna belőle, nem zavarna.

Új utak, új célok a „Privát Spartathlon” után

De mivel benne áll inkább passzolok. Videóról, fényképről már ismerős a környék. Élőben azért jobb… A ponton Reni és Csanya vár,jó látni őket. Meglepő módon 4. Egy bánatom van csak,hogy az itató hordót a kertibudik árnyékában helyezték el… szerk: a tehén mennyivel jobb lett volna, ugye!

Konstatáljuk,hogy rohadt meleg van és majdhogynem pattintunk egy kis Törleyt,hogy végre leértünk a hegyről.

fogyás utmb

Nagy etetőpont, nagy nyüzsi. Nem tetszik, hogy alig találunk helyet, nem tetszik, hogy billeg a pad, nem tetszik, hogy rossz izű az iso.

Kezdődik a hiszti, ezt is megértük. Oh, The Big Drama Queen. A pontról csak a kötelező felszerelés check után lehet kijönni. Minden rendben, csak nem esik jól, hogy a telefont kétszer szedetik velem elő. Morcos vagyok, mennék már, Csanya nyugtat,leülök a földre és belegózom a motyót a zsákba.

Nem szeretnék fogyás utmb beszélni. Fogyás utmb lagzis sátorban hiába bizonygatom, hogy ne keressék a a rajtszámmal ellátott zacskómat amiben előre lehetett küldeni cuccot, mert nincs, nem küldtem előre semmit. Nem kell még egy indok a megállásra. Sokan piknikeznek a ponton. Nem akarom fogyás kidderminster most elengedni a nehezen összeszedett perceket. Leves, kóla, keksz és már megyek is tovább. Útközben falatozgatok, lassan megy le a nap, készülök az éjszakára.

Abban bíztam,hogy a napot legközelebb már csak Chamonix-ban látom. Nem így lett. Felvettem a hosszú felsőmet és az volt a terv, hogy ha melegem lesz feltűröm az ujját és lehúzom a zipzárt.

Ha fázom lehúzom az ujját és felhúzom a zipzárt. Ha más elemet is bevonok a projectbe, összezavarodom és az most nem lenne okos dolog. Fogyás utmb tervem működött, így nem álltam be az út szélén rendszeresen öltözők, vetkőzők népes táborába. Nem vagyok semmi jónak az elrontója, fogyás utmb azért van egy határ.

Közben jó volt visszanézni a Roseland fogyás utmb hegyre… Csinos fényfüzér ereszkedett lefelé ott, ahol pár órája jártam. Az ilyeneket azért megjegyzi az ember. Éppen egyedül voltam, se előttem se mögöttem senki.

fogyás utmb

Gurulok lefelé, zsírégetés rossz levegő bal oldalról, hegyi mentő jobbról, szikla balról, szalag jobbról, megint egy hegyiember jobbról. El nem tudtam képzelni,hogy mire fel  ez a nagy csinnadratta. Egészen addig még nem világítottam le jobbra. Félelmetesen gyönyörű volt. A pont utáni emelkedő tetejéről Col est de la Gitte a távolban feltűnt egy nagy fehér sátor és lehetett hallani,hogy valaki nagyon sok mindent kiabál, nagyon franciául.

A szemem előtt lebegő kép, hogy sós levesre emlékeztető löttyöt szürcsölgetek a sátor árnyékában így hamar szertefoszlott. Helyette elgázoltam egy tehenet, aki éppen az út fogyás utmb agonizált. Betétlap… Innentől a nagyon meredek részekkel gondban vagyok.

Lehet kicsit megfáztam még a hét elején, lehet az izomerő is kevés, gyakran megállok kicsit lihegni. Nem tetszett semmi. Köves fogyás utmb, lapos volt, hiszti volt.

Éreztem, hogy valami nem stimmel a jobb talpamon. Nem szoktam vízhólyaggal babrálni útközben. Ezt most sem tettem volna, de Reni és Csanya unszolására szakikra bíztam a dolgot. Kicsit nehéz volt elmagyarázni,hogy mit is szeretnék. Az angolt nem akarták megérteni, fogyás utmb egy fogyás utmb van amit üzembiztosan fogyás utmb, ez a croissant, de ennek itt most sok hasznát nem veszem. Mutogatok a jobb lábamra, tapogatják a bokám,mondom,hogy kicsit lejjebb de sajnos kanyart nem tudok mutatni,hogy barátunk nézzen már alá is.

Mérgesen és tanácstalanul annyit tudok kinyögni, hogy water bubble! Miért nem ezzel kezdted? A művelet végén elactivityzte, hogy csak az egyiket tudja leragasztani, mert a másik rossz helyen van, úgyhogy barátkozzak meg a gondolattal, hogy egy kicsit kellemetlen lesz. Érdekes volt egyébként az eü sátor.

A tábori ágyakon nyakig betakarva feküdtek a sporik.

Bakancslistás terepfutóversenyek: UTMB

Az ágyak végére felírták a rajtszámukat és, hogy mikor takargatták be őket… Visszavettem a koszos zoknit, búcsút intettem újdonsült barátaimnak és megpróbáltam legalább addig nem vicsorogni, amíg látnak. Nagyon rossz volt, égett a talpam, alig bírtam ráállni. Szerencsére a befektetett energia megtérült, pár km múlva már nem is éreztem.

Sikeres FOGYÁS 2020-ban - Stílus csevej Anettel

Reni utamra enged, legközelebb a célban találkozunk. A Le Contamines-ből kivezető út nagyon meglepett. Széles, autóval is járható, de ellenben olyan meredek… szerk: és már tehén sem volt?

Ott álltam bambán, néztem a tetején a lámpákat…nem kellett volna.