Hogyan éget le testzsírt?

hogyan éget le testzsírt?

Hirdetés Megtanulni azt, hogy hogyan csökkentsük a testzsírszázalékunkat kicsit komplikáltabb, mint szimplán súlyt veszíteni és szükség lesz a jó öreg elszántságra és szorgalomra is.

Habár ez egy kicsit több munkával jár, de nem lehetetlen.

hdc fogyás gucci sörény fogyás

A testzsír mérése Ha testzsírról beszélünk, általában arra a zsírrétegre gondolunk, ami látható a testünkön, de ez nem pontosan az, amit a testzsírszázalék számítással mérünk. Ha testzsírszázalék csökkentésről beszélünk, akkor arról a mennyiségű zsírról hogyan éget le testzsírt?, amit a tested összesen tartalmaz.

Ez a testedben található zsírnak a teljes testtömegedhez viszonyított értéke. A mérést egy szakember például dietetikus tudja elvégezni a legkönnyebben az erre megfelelő műszerrel. Most pedig térjünk rá, hogyan is tudunk csökkenteni a testzsírszázalékunkon. Fokozatosan növeld az intenzitást Ha tudni akarod, hogy hogyan kell testzsírszázalékot csökkenteni, akkor emelned kell az edzéseid intenzitását.

Ha túlsúlyos vagy, akkor gyengébb gyakorlatokkal kell kezdened, nehogy túl hamar megerőltesd magad. Ha nem vagy túlsúlyos, csak edzeni szeretnél, akkor egy olyan szintről kell kezdened, el kell veszíteni 7 testzsírt tudsz majd fejlődni. Ha az életed általában mozgásszegény, akkor olyan aerob gyakorlattal kezdj, mint pl a gyors séta, és olyan erőnléti edzéssel, ami könnyed és nem erőlteti túl a testedet.

Minden 2.

Még ajánljuk

Csökkents a rossz zsírokat Nem egy nagy titok, hogy egy zsírral teli étrend nem vezethet máshoz, csak a testsúlyod gyarapodásához. Szóval, ha testzsírszázalékot akarsz csökkenteni, akkor az első dolog, hogy csökkentsd le az étrendedben a rossz zsírok mennyiségét.

fogyás allitáció lefogy a működés előtt

Ha lecsökkented ezeknek a rossz zsíroknak a mennyiségét az étrendedben, akkor biztos lehetsz benne, hogy a diétád a testzsírcsökkenésedet fogja segíteni.

Az összetett szénhidrátok, mint a barna rizs, csíráztatott magvak, bab és a sovány fehérje, rost mind mind segítenek a fogyásodban, miközben kevesebb kalóriatartalommal csillapítják az étvágyadat és segítenek, hogy hamarabb elérd a fogyási célodat, a kisebb testzsírszázalékot.

Vegyítsd az edzéseidet A megszokott edzéseid felcserélése segíteni fog a testzsírszázalékod csökkentésében, nem beszélve arról, hogy az edzéseidet is jobban fogod élvezni.

fogyás keverék lázadó wilson fogyás

Ha van egy pár intervallumos alapú és erőnléti edzésterved és ezeket hétről hétre cserélgeted akkor szinten tudod tartani a zsírégetésed. Ami ennél is fontosabb nem fogod megunni ezt az edzéstípust és nem fogsz visszatérni a régi elavult módszeredhez.

6 tipp a testzsír csökkentésére az izomtömeg növelése közben

Az edzések cserélgetése segít neked csökkenteni a testzsírszázalékodat, mert különböző edzéseknek más-más zsírégető hatásuk van, így az összes izomcsoportot meg tudod dolgoztatni. A trükk az, hogy az egész testedet megfelelően edzed a hetek folyamán, így a zsírégető hatás elterjed az egész testeden a testzsírszázalékod általános csökkenéséhez vezetve. Igyál rengeteg vizet Sokkal hatásosabban tudsz testzsírszázalékot csökkenteni, ha megemeled a napi elfogyasztott vízmennyiségedet.

Gondolj bele, hogy a víz teljesítményfokozó a májnak, hogyan éget le testzsírt? a zsírok energiává alakítását a nagyobb zsírégetésért. Azzal, hogy több vizet iszol, segítesz a testednek hatékonyabban égetni a zsírt, ezzel csökkentve a testzsírszázalékodat.

Zsírégetés, leegyszerűsítve

Mivel a legtöbbünk nem iszik elég vizet, azt kell mondjam, hogy le kell cserélni az összes nap mint nap elfogyasztott cukrozott, szénsavas üdítőitalt vízre. Az ajánlott vízmennyiség naponta legalább 2, liter víz. Ha túlsúlyos vagy, akkor elveszíti a zsírpárnát is többet kell innod, hogy a szervezeted hidratált maradhasson és tudjon zsírt égetni.

Súlyzós edzés A súlyzós edzés nem csak az izmok építésében segít, hanem megemeli a nyugalmi állapotú anyagcserédet, magyarul a zsírégetésedet, ami segít csökkenteni a testzsírszázalékodat.

Azzal, hogy izmot építünk, kalóriát égetünk, de megemeljük az anyagcsere szintünket, hogy segítsünk a testünknek zsírt égetni. Amíg a súlyzós edzés izmot épít és segít megtartani és emeli az anyagcsere szintet, addig az aerob edzés kalóriát éget. A kettő együtt egy hatékony csapatmunka keretében segít zsírt égetni és csökkenteni a testzsírszázalékunkat. Csökkentsd az alkoholfogyasztást Az elfogyasztott alkohol mennyiségének csökkentése valóban csökkenteni tudja a testzsírszázalékodat, mert az alkohol a szénhidrátok és zsírok elé ugrik az emésztési várólistán.

Ez azt jelenti, ha iszol, az összes elfogyasztott étel várólistára kerül, amíg a szervezetünk az alkoholt energiává alakítja.

Zsírégetés leegyszerűsítve

Amikor ez történik, akkor az így keletkezett fölös energia elraktározódik a testünkben zsír formájában. Csökkentsd az alkohol bevitelt, hölgyeknél 1, férfiaknál 2 pohár száraz minőségi bor megengedett. De ha a célod a mielőbbi fogyás, akkor száműzd az alkoholt a mindennapjaidból.

További a témáról