Hogyan kell zsírt égetni a testben, Kapcsolódó cikkek

7 tanács, hogyan égess zsírt izomvesztés nélkül

Hihetetlenül sok téveszme kering a köztudatban a zsírégetésről, amit rengeteg táplálékkiegészítő- és sportszergyártó előszeretettel ki is használ.

hogyan lehet eltávolítani a zsírosedést a csatornába

Megpróbálom világos, egyszerű nyelven összefoglalni a legfontosabb tényeket, téveszméket a zsírégetésről. Mik a legfontosabb tudnivalók a zsírégetésről? Lokális zsírégetés nem létezik.

  • Tudsz fogyni kötés?
  • Zsírégető kap szakadást

A ritka és kevés étkezés nem kedvez a zsírégetésnek. A helytelen táplálkozás finomított fehércukrot tartalmazó ételek, jelentős mennyiségű telített zsírt tartalmazó ételek, műkaják, nem természetes élelmiszerek, abnormálisan magas szénhidráttartalmú ételek, stb.

Ha nem sportolsz rendszeresen, ne várd, hogy a zsír majd magától elég. A zsírégető tablettáktól ne nagyon várj csodát.

egyszerű, olcsó módon fogyni

Zsírégetést csak életmódváltástól remélhetünk, nem pedig pár hétig tartó diétától. Fejtsük ki az egyes pontokat!

Hogyan égess több zsírt? 1.rész - High5

A zsírszövetet a bőrünk alatt egy összefüggő rétegként kell elképzelni. Amikor zsírt égetünk, azt egy kicsit mindenhonnan égetjük.

szélesebb zsírégető mellékhatások

Például a felülések nem csak a hasról égetik a zsírt, hanem az egész testünkről. Természetesen a genetikánk is befolyásolja azt, mennyire, és honnan sikerül lepucolni magunkról a zsírt, a szabály attól még általánosságban tökéletesen igaz: lokális zsírégetés nem létezik.

7 tanács, hogyan égess zsírt izomvesztés nélkül

A ritka és kevés étkezés nem kedvez a zsírégetésnek A szervezetünk energiaszükségletét a szénhidrátok biztosítják, a közvetlenül felhasználható energia a apa azt mondja lányának, hogy lefogy raktározódik ún.

Elég súlyos tévhit, hogy ha ezek a raktárak kiürülnek amikor éhezünkakkor a szervezet automatikusan azonnal csak a zsírt kezdi égetni. Addig a pontig tartalékol vele, ameddig nem szabad elmenned, ha meg akarod őrizni az egészségedet. A koplalás nem járható út. A helytelen táplálkozás finomított fehércukrot tartalmazó ételek, jelentős mennyiégű telített zsírt tartalmazó ételek, műkaják, nem természetes élelmiszerek, abnormálisan magas szénhidráttartalmú ételek, stb.

Az, hogy elkezdesz mozogni, sportolni, jó dolog, és nagyon fontos lépés, de ha zsírt szeretnél veszíteni, a helyes, természetes táplálkozás még a mozgásnál is fontosabb.

5 dolog, amit nem tudtál a testzsírról

A legfontosabb, hogy olyan élelmiszereket, ételeket fogyassz, amelyek minél természetesebbek, minél kisebb átalakításon estek át. Kerülendő jóformán az összes édesipari termék, margarinok, olcsó felvágottak. Nyers gyümölcs, nyers zöldség, teljes kiőrlésű gabonából készült termékek, színhúsok, halfilé, halpatkó nem konzerv olajos hal!

Ha nem sportolsz rendszeresen, ne várd, hogy a zsír majd magától elég Zsírégetés szempontjából a legjobb, ha súlyzós hogyan kell zsírt égetni a testben és aerob edzést kisebb intenzitású, de folyamatos mozgás, ami lehet akár viszonylag könnyedebb, de hosszabb távú futás, kerékpározás, úszás, stb.

Zsírégetés, leegyszerűsítve

A súlyzós mozgás jelentős mennyiségű glikogént emészt fel, feszessé teszi az izmaidat, a folyamatos aerob mozgás pedig nagyban hozzájárul a zsírégetéshez. Ha nem végzel testmozgást, a glikogén raktáraid folyamatosan tele vannak, és egy idő után tartalékolni kezd a szervezet zsír formájában. A zsírégető tablettáktól ne nagyon várj csodát Helytelen táplálkozás és mozgáshiány mellett nincs az a csodaszer, amely hatékonyan és tartósan leégetné rólad a zsírt.

Attól, hogy egy-egy hatóanyagnak van némi minimális zsírégető hatása, még nem bújhatsz ki az egészséges, természetes táplálkozás és a megfelelően kombinált mozgás alól, ha sikereket akarsz elérni.

A legtöbb ilyen kiegészítő ablakon kidobott pénz. A zsírt akkor égeti hatékonyan a szervezet, ha van olyan természetes és egészséges a táplálékod, hogy a szervezeteted fel is tudja használni, és rendszeresen mozogsz. Egészséges, jó alakot csak életmódváltástól remélhetsz.

Zsírégetés leegyszerűsítve

Röviden: mi tehát a megoldás? A természetes, napi adagra elosztott természetes táplálkozás, feldolgozatlan, minél kisebb átalakításon átesett élelmiszerek  fogyasztása, és a rendszeres mozgás, ami részben aerob mozgás kis intenzitású, de hosszabb ideig tartó, hogyan kell zsírt égetni a testben túlzottan megerőltető, az oxigén biztosított az izmoknakrészben pedig súlyzós edzés.

Ez a leghatékonyabb recept.

További a témáról