Leszokni a cukor fogyás eredményeit

leszokni a cukor fogyás eredményeit

Mire utalhat a hirtelen fogyás?

Fogyás Cukorral!? Ezt teszi a testeddel a cukor! Gondoltad volna, hogy egy átlagos amerikai naponta 22 teáskanálnyi cukrot fogyaszt?

Szívszorító, mit tettek érte a társai - 5 év után győzte le a betegség a Vasas fiatal kapusát Sarah Wilson bevallottan cukorfüggő volt. Óvatos becslés szerint 25 kávéskanálnyi cukrot fogyasztott naponta az ajánlott kávéskanálnyi helyett.

Sajnos el kell, hogy szomorítsalak: nem csak Amerikában ilyen sokkoló a helyzet. Tudományos kutatások ugyanis egyértelműen alátámasztották, hogy a cukor általi túlterhelés nagyon sok furcsa és negatív dolgot művel a testtel. Persze ilyenkor joggal merül a kérdés: a cukor vajon méreg?

A diéta alapjai, avagy hogyan fest egy diétás étrend?

Ennyire talán nem kell sötétben feltüntetni a cukrot, de tény, ami tény, hogy a napi 22 teáskanálnyi mennyiség rengeteg és nem csupán elhízást okoz, hanem az egész szervezetet képes megkárosítani. Hogy mire is gondolok pontosan?

leszokni a cukor fogyás eredményeit fogyókúra kávé fogyás

Máris mutatom! Függőséget okoz Ezen most valószínűleg nem lepődtél meg, azon viszont már annál inkább, hogy egyes kutatások egyenesen a drogfogyasztással teszik egyenlővé a cukorfogyasztást.

A cukor ugyanis vegyi anyagok felszabadulását váltja ki a szervezetben, amik beindítják az agyunk örömért felelős központját. Nos, a drogok gyakorlatilag éppen ugyanezt teszik.

Alultápláltságot jelent.

A szervezet egy idő után ugyanis megszokja a bevitt cukor mennyiségét, így egyre többet és többet követel annak érdekében, hogy jól is érezd magad.

A kísérletek pedig azt is egyértelműen alátámasztják, hogy a cukorról való leszokás éppen olyan kínkeserves, mint a különböző drogok esetén: remegés, hidegrázás, émelygés, szédülés, fejfájás és szorongás jelentkezhet.

Így szokj le a cukorról 8 hét alatt!

Zsírosítja a szerveidet A fruktóz bizony zsírosítja a májad és folyamatosan arra készteti, hogy minél több zsírt raktározzon el. Éppen ezért a magas fruktóz tartalmú fogyás vers során zsírgömbök alakulhatnak ki a máj körül.

Ez gyakorlatilag egyfajta szerzett májbetegség, ami meglepően sok embert érint. A májad egészségének érdekében kerüld el a cukros üdítőket és csínján bánj a gyümölcs fogyasztással is, lehetőleg a délelőtti órákban fogyaszd őket.

A fogyás és a dohányzás elhagyása a két legfőbben áhított vágy.

Szív és érrendszeri betegségeket okozhat Leszokni a cukor fogyás eredményeit igen: a szívbetegségek és a 2-es típusú cukorbetegségek szoros összefüggésben állnak egymással. A krónikusan magas inzulinszint miatt ugyanis a vérerek körül az izomsejtek sokkal gyorsabban nőnek, így a vérnyomás is folyamatosan növekszik az artériákban, ami végső soron akár szívrohamot is okozhat.

A cukorfogyasztás és a magas vérnyomás közti rémisztő kapcsolat végett pedig kijelenthető, hogy a cukor kvázi az első számú bűnöse a szívbetegségek kialakulásának.

Dohányzás nélkül könnyebb a fogyás is!

Folyamatosan éhesnek érzed magad Folyamatosan csak a kajára tudsz gondolni? Akár egész nap képes volnál valamit enni?

leszokni a cukor fogyás eredményeit idézet a fogyáshoz

El kell, hogy szomorítsalak: ezt bizony a cukorban gazdag étrend eredményezi. Különböző kutatások ugyanis egyértelműsítették, hogy a rendszeres cukorfogyasztás blokkolja az agy teltségérzetért felelő jeleit. Ahhoz, hogy ezen változtatni tudj, feltétlenül fontos, hogy csökkentsd a napi cukor adagod és meglátod, hogy már sokkal, kevesebb étellel is jól fogsz lakni.

A cukor elhagyása könnyedén

Teljesen leszívja az energia raktáraid Ugye Te is jártál már úgy, hogy ettél egy szelet csokit és szinte azonnal teljesen felpörögtél majd néhány óra múlva annyira fáradtnak érezted magad, hogy felkelni is alig leszokni a cukor fogyás eredményeit Nos, ez egyértelműen a cukor hibája, ugyanis ilyenkor a szervezeted újabb cukor adagra kezd vágyni, ez pedig gyakorlatilag a es csapdája.

Ha azt tapasztalod, hogy az energiás a napi teendők ellátására sem elég, éjjelente ébren forgolódsz, akkor mindenképpen kezdj gyanakodni, ugyanis valószínűleg a cukor lesz a felelő. Ilyenkor próbáld tudatosan visszaszorítani annak fogyasztását és meglátod, hosszútávon szuper eredményeket érhetsz el és nem csupán a fogyókúrád során, hanem az egész életed kapcsán.

Hangulatingadozásaid lesznek Itt kanyarodhatunk vissza az elején említett drogfogyasztáshoz.

leszokni a cukor fogyás eredményeit pennsylvania fogyás tábor

A cukorban bővelkedő ételeket ugyanis nagy eséllyel azért esszük, mert a hangulatunkat szeretnénk feldobni. Gyakorlatilag a drogfogyasztásnak is ez az alfája illetve omegája.

Mi történik, ha elhagyjuk a cukrot?

A kutatások éppen ezért elkezdték vizsgálni a depresszió és a cukor édességek fogyasztása közti kapcsolatot és meglepő eredményre jutottak: az egyik kísérlet hat évig zajlott, ember bevonásával, melynek során megállapították, hogy a táplálkozás közel 40 százalékkal növeli a depresszió kialakulásának esélyeit. Durva nem igaz? Hasznosnak vélted a tartalmat?

Amit a cukorterheléses vizsgálatról tudni kell

Szeretnél még ehhez hasonló írásokat kapni? Akkor tarts velem legközelebb is!

További a témáról