Napi rutin a fogyáshoz, Account Options

Napi tízezer lépéssel simán fogyhat - Dívány

Két nagy téves elképzelés a fogyással kapcsolatban! Kiss Sándor - Sasa Van két nagy téves elképzelés a sportban, amivel a mai napig megvezetik az embereket.

fogyni hosszú távon az élet kertje fogyni

Az egyik ilyen az újságokban reklámozott kilót vagy még többet fogyott a tuti módszerrel. A másik, hogy a nőknek csak kardió kell, meg kis súlyok, mert attól szálkásak lesznek. Nézzük, mi is az igazság!

Első esetben a kilós gyors fogyáshoz az kell, hogy valakin kiló felesleg legyen. Nem túlkomplikált elképzelni, hogy ez jóval kiló feletti testsúly.

Le akarsz fogyni? Íme a tökéletes diétás napirend! | motoroshang.hu

Hogyan is lehetne mozogni ekkora túlsúllyal. Napi rutin a fogyáshoz mondjuk hatvan kiló. Érdekel, milyen lehet 90 kilósan élni? Fogj meg két 15 kilós súlyzót és sétálgass fele a terembe, ülj le a kanapéra, állj fel, fogyás félelmek ne tedd rá a térded, lépcsőzz vele, meg állj fel a futópadra és sétálj vele 5 percet. Majd tedd le! Ennyivel könnyebb a te életed és ennél százszor rosszabbul érzi magát az, aki ugyanezt a 30 kilót cipeli feleslegben, de még csak annyira sem napi rutin a fogyáshoz, mint te.

zsírégető ile kalorii elveszíti zsír asap

Akkor mégis mi a titka a 15 kilós fogyásának? Más a napi rutin. Más ételeket kezd el enni, egészségesebb dolgokat, kihagy pl üdítőt és helyette a vizet tolja, meg mondjuk, heti 3 alkalommal elkezd mozogni, ami nagy túlsúly esetén akár az is lehet, hogy csak sétál, vagy lemegy az uszodába és magára erőltet az első időben 10 hossz úszást, mindegy mennyi idő alatt, az is lehet, hogy mindegyik után pihenni fog.

Miért jó a lassú fogyás?

De a teste reagálni fog a változásra, reagálni fog arra, hogy az izmai dolgoznak. Felgyorsul az anyagcseréje, a teste a regenerálódáshoz zsírból nyeri majd az energiát és beindul a fogyás. Az elején gyorsabban, aztán majd megáll. Mindenkinél, akin kiló felesleg van. Neked, akinek kiló feleslege van, ez kb kiló fogyást jelent. Mérleg szerint pedig simán elképzelhető, hogy a mérleg nyelve meg sem mozdul, csak ruhákban veszed észre, hogy már napi rutin a fogyáshoz feszülnek.

Napi tízezer lépéssel simán fogyhat

Nézzük a másik tévedést, a következő oldalon folytatom. A másik a kis súlyok és a kardió misztériuma a nőknél.

A nagy izomtömeg építéséhez, már meg ne sértődjetek, de sokkal több munka és sokkal nagyobb odafigyelés kell, mint az, hogy lemész heti 3 alkalommal a terembe és veszel valami furcsa nevű lisztet meg, nem eszel cukrot és mostantól csak a bioboltban vásárolsz.

Mindezt úgy, hogy három havonta egyszer ír egy új edzéstervet az edző vagy a pasid.

Két tévhit, aminek ne dőlj be te sem!

Folyamatos edzés kell hozzá, edzői felügyelet mellett, sokkal tudatosabb kajálás és persze sokkal több kajálás. Táplálék kiegészítők egész sora, amik nem csak abban segítenek, hogy az izmaid növekedjenek, de amik a diéta alatt védik is azokat. Nem árt még mellé tesztoszteron se, ti meg ezen a téren nem vagytok szerencsések, mert bennetek ösztrogén van.

segít a sör, hogy lefogyjon? a kövér fogyás egyszerű módja

A szálkásítás diéta kérdése és nem nagy vagy kis súlyoké. Max egy kis savasodást fogsz érezni, amit izomláznak vélsz, de valójában semmit nem jelent. Időpazarlás az egész. De nőként esélyes vagy csontritkulásra is, ami szintén igen jól megelőzhető erősítő edzéssel. Erre szokták azt mondani, hogy "de nem mindenki szeretne izmos lenni". Persze sportosak szeretnének, meg azért az a kis izomkezdemény is maradjon meg rajtuk, meg a fenekük se legyen lapos és jó lenne, ha egy téli korizáson való elcsúszástól nem törne rögtön a csontjuk, ez mind nagyon jó lenne, csak épp erősíteni ne kelljen.

hogy meh okozza a fogyását? 100 legjobb módszer a fogyáshoz

Az ilyen szemlélettel nem lehet mit kezdeni, mert amit szeretne, és amit megtenne érte, az nem ugyanazon az úton van és amíg ők ezt nem látják be, addig teljesen felesleges segítséggel próbálkozni.

További a témáról