Rutin zsírégető

Legjobb zsírégető edzés • Fogyókúrás edzésprogram | Hasizom gyakorlatok, Edzés rutin, Hasizom

rutin zsírégető

Kiss Kriszta Az egészségünk szempontjából a testmozgás elengedhetetlen, legyen szó bármilyen formájáról, ám, ha fogyni rutin zsírégető szeretnénk, érdemes kardió edzéseket beiktatnunk a heti rutinunkba.

Javulni fog ugyan a tartásunk, erősödik a gerincünk és a lábunk, de jelentősebb súlymozdulást nem fogunk tapasztalni, bármennyit is gyalogolunk, ha rutin zsírégető gyorsítjuk fel a tempót. Az alábbi edzés főként kardió gyakorlatokból, és a végén nyújtásból áll.

rutin zsírégető

Rutin zsírégető Shirazi, a Kick It by Eliza program kitalálója, a tánc, a fitnesz és a kick-box dinamikus elemeit kombinálja egymással, az egyvelegből pedig egy igazán ritmusos és változatos edzés kerekedett ki, mely feltornássza a pulzust, mindent átmozgat, mégis vállalható.

Bár a felesleges kalóriákat csak kardió jellegű mozgásformákkal tudjuk elégetni, arra is gondolnunk kell, hogy ne legyen egyoldalú az edzésprogram unk. A sikerhez nemcsak rutin zsírégető súlyvesztés, hanem a feszesebb testkontúr is hozzátartozik, ezért az erősítő, feszesítő feladatokról sem szabad megfeledkeznünk.

rutin zsírégető

A videóban látható edzés kicsit ezt is, azt is tartalmazza, fél órába sűrítve, ám az az izomcsoportok megdolgoztatására ennél több időt kell szánnunk, így célravezető lehet, ha felosztjuk a hetet, aszerint, hogy mikor végzünk kardió gyakorlatokat, mikor feszesítünk vagy súlyzózunk.

Nem kell nagy nehézségi fokokra gondolnunk, mert a felosztott edzések egymást támogatják, így jobb eredményeket érhetünk el a fogyásban és az alakformálásban. A táncos erőfejlesztő mozdulatok jó hatással vannak a ritmusérzékünkre, ugrálás közben a pulzusunk megnő, a rúgások pedig a comb- és hasizmokat is fejlesztik.

A nyújtás szintén nagyon hasznos, hiszen felfrissíti a testet, kimozdítja az izmokat a görcsös állapotukból, ezáltal stresszoldásra rutin zsírégető tökéletes. Kiemelt kép: Getty Images.

rutin zsírégető

További a témáról