Tkd vs ckd zsír veszteség, A ketogén diéta | Testépítek

tkd vs ckd zsír veszteség

Kapcsolódó kérdések:

Hogyan működik? A ketogén diéta alatt nagyon kevés szénhidrátot fogyasztunk, ennek hatására a vérben ketonok, vagyis a zsíranyagcsere savas melléktermékei keletkeznek. Ez akkor fordul elő, ha a napi szénhidrátbevitel 50 gramm vagy annál kevesebb.

a kereskedő csatlakozik a zsírégetőhöz

Energia a ketonokból is nyerhető, de az erre való átállás több hétbe is telhet. Sok ketogén diéta követő azt tanácsolja, hogy ez az érték 30 gramm legyen, mások fenntartják a ketózist 50 gramm elfogyasztása mellett is. Ez a változat megenged egy kis kilengést a diétában, ilyenkor több zöldség és ízesítő anyag fogyasztható, melyek elenyésző mértékben ugyan, de tartalmaznak szénhidrátot.

Carb Timing on a Keto Diet: When to Eat Carbohydrates

Általában azok emberek, akik a diéta mellett edzenek is, vagy a TKD-t cél ketogén diéta vagy a CKD-t ciklikus ketogén diéta követik. A TKD az, ahol a szénhidrátot közvetlenül edzés előtt és után kell bevinni a szervezetbe.

Mi a ketogén diéta?

Ez a legjobb választás azoknak, akik intenzív súlyzós edzést végeznek. A CKD alatt minimális mennyiségű szénhidrátot kell fogyasztani naponta ez gramm aztán a hétvégén vagy egy alkalmas időpontban egy nagy szénhidráttöltési fázis következik, amikor nagy mennyiségű szénhidrátot viszünk be azért, hogy az izmok újratöltődjenek glikogénnel A szénhidráttöltés szakasz előtt eddzünk egy keményet, ami kellőképpen lemeríti glikogénraktárainkat.

Aztán a feltöltő szakasz alatt majdnem az összes zsír kikerül a diétából, és csak fehérjét és szénhidrátot fogyasztasz. A diéta kezdete Mérjük le testsúlyunkat, tkd vs ckd zsír veszteség a kapott értéket szorozzuk meg eggyel. Ez lesz a napi összfehérje-bevitel. Amint ez a szám megvan, tkd vs ckd zsír veszteség meg néggyel ennyi kalória van egy gramm fehérjébenhogy megkapd az összes kalóriaszámot, ami a fehérjéből ered. Aztán a napi követelmény többi része a zsír kalóriáiból következik.

exlax segít lefogyni

Nem kell kiszámolni a szénhidrátok grammját, mert valószínűleg elérhető a napi gramm szimplán a zöldségek fogyasztásával és a járulékos szénhidrátokkal, amelyek a zsírból és fehérjéből származnak.

Ahhoz, hogy kiszámold, hány gramm zsírt szeretnél, a teljes kalóriák számát kell venned. Vond ki a fehérje kalóriákat ebből a számból és oszd el kilenccel ennyi kalória vagy egy gramm zsírban.

Ez a szám megmutatja, hány gramm zsírt kell enned naponta. Oszd el ezeket a számokat a napi étkezéseid számával, hogy arányosan el tudd osztani a napi tápanyagmennyiséget. Hétvégi szénhidrátátöltés Elérkeztünk a hétvégi szénhidráttöltés szakaszhoz.

A ketogén diéta élettani alapjai

Ilyenkor megengedett a nagy mennyiségű szénhidrátot tartalmazó ételek fogyasztása: gabonafélék, sütemények, tészta, édességek, rizs és még sok más szemét és kevésbé szemét kaja. Kevés zsír fogyasztás esetén valószínűleg kevesebb esély van, hogy ezek a szénhidrátok testzsírrá alakulnak, mint arra, hogy az izmokat újra feltöltsék glikogénnel. Legtöbben a péntek estét választják a szénhidráttöltés rész elkezdéséhez, és szombat este lefekvés előtt fejezik be.

két hét alatt lefogy

A legmegfelelőbb időpont, amikor nem kell dolgozni, van idő pihenni és figyelni testünk reakcióit. Ha nem a súlyvesztés a cél, hanem csak a vércukorszint megőrzése, akkor bármilyen szénhidráttartalmú étel engedélyezett ebben a szakaszban.

Ha aggódsz a zsírgyarapodás miatt, szükség lesz a matematikára. Az ajánlott fehérjefogyasztás 0,45 kilogrammonként 1 gramm, valamint testsúly kilogrammonként gramm szénhidrát.

Ezeket ajánlott bevinni az első adagot folyékony formában közvetlenül az utolsó edzés után péntek este.

csalán a fogyás érdekében

Ilyenkor szükséges leginkább a nagy mennyiségű szénhidrátbevitel. Ne feledd, ilyenkor még engedélyezett egy kis zsír fogyasztása.

A ketogén diéták különböző típusai

De mindent meg kell tenni, hogy megtartsd fogyni def zsír arányát a testsúlyod szerinti kilogrammban tehát ha 80 kg vagy, ne egyél többet 80 grammnál. Érvek és ellenérvek A ketogén diéta jó választás, ha képes vagy huzamosabb ideig alacsony szénhidrátbevitel mellett vegetálni.

Ha amúgy is utáltad ezt a tápanyagot, most egyenesen a mennyországban érezheted magad. A szénhidrátmegvonás viszont törvényszerűen izomvesztéshez vezethet, tkd vs ckd zsír veszteség kezdj el gyanakodni, ha hirtelen erőcsökkenést tapasztalsz.

Nincs olyan tkd vs ckd zsír veszteség, ahol ne csökkenne az erő — hiszen izomvesztés nélkül nem tudunk zsírt égetni, ahogy izmot növelni sem tudunk zsírosodás nélkül — de lehet azért érezni, hogy mikor kezd drasztikussá válni az fogyni otthoni tippeket. A TKD Ennek tkd vs ckd zsír veszteség diétának az alapelve nagyon hasonló a CKD-hoz, csak a szénhidrátot közvetlenül a súlyzós edzés előtt és után kell bevinni.

Ez energiát ad a testnek, amire szükség van a nagyobb súlyok emeléséhez és a nagyobb intenzitási szint eléréséhez. Aztán meghatározzuk a szénhidrátok kalóriaszámát, amit edzés előtt és után fogyasztunk.

A ketogén diéta

Általában 0. Hogy növelni vagy csökkenteni szeretnéd, az a pontos céltól függ. A végső eredmény meghatározza, mennyi kalóriának kellene jönnie a zsírból, kilenccel elosztva megkapjuk a grammok teljes számát.

  • 🏥 Ketogenic Diet Részletes kezdő útmutató
  • Szeretne fogyni az egészséges módon

Alapból megengedett szénhidrátok fogyasztása, ez ketózison kívül tartja a testet és ellátja energiával az edzésekhez. Rajtad áll, fogyasztasz-e extra szénhidrátot azokon a napokon, amikor nem edzel.

Ketogén Diéta - Minden, amit tudni érdemes róla

Néhányan ezt az utat választják, aztán később csökkentik, míg mások teljesen elhagyják. Mérsékelt intenzitású kardio edzések idején nincs szükség szénhidrátokra a diétában, teljesen eltávolítható az étrendből.

fogyni felállva

Feltöltés Ennek az időszaknak a célját már említettük, az izmok glikogén ellátásának helyreállítása. A diéta alatt csökken a kalóriák száma, ezért jó ötlet ilyen időszakot tartani, hogy az anyagcsere ne lassuljon le túlságosan. Valamint ad a testnek egy kis szünetet a szigorú diéta alól. Ennek következtében a szabályos TKD alatt, ha még elég keményen diétázol, jó ötlet néhány olyan nap bevezetése, amikor magasabb kalóriájú ételeket eszel.

A ketogén diéta: Minden, amit tudnod kell róla

Növelheted a szénhidrátot, ha szeretnéd, vagy kiegyensúlyozottabb megközelítés lehet több zsír és fehérje kombinációja. A heti szénhidrát fogyasztás során nem biztos, hogy annyira kimerül a glikogén ellátásod, mint a CKD esetében, mert itt nincs szükség szénhidráttöltéses szakaszra. Ha nehéz gyakorlatokat végzel edzés során valószínűleg alacsony a glikogén szinted.

egészséges fogyás a költségvetés

További a témáról