Veszít hetente 1 százalék testzsírt

A szálkásító étrend

Tévedés azt gondolni, hogy a testsúly az egyetlen mérőszám, amely megmutatja, milyen formában vagyunk.

emp fogyás

Hiszen pusztán a kilók számából nem derül ki, milyen arányban zsíros vagy izmos a testünk. Borsos Péter, személyi edző a veszít hetente 1 százalék testzsírt jelentőségére hívta fel a figyelmet.

MEGÁLLAPÍTÁS

Nagyobb súllyal fittebben Mielőtt bárki úgy gondolná, hogy a zsír csakis káros lehet, fontos tisztázni, hogy a zsír szükséges, hiszen ez párnázza ki a vázrendszert, védi a belső szerveket, rész vesz a test hőmérsékletének szabályozásában, és tárolja a vitaminokat. Vagyis a cél nem a zsír teljes kiiktatása a szervezetből, csupán az egészséges szintre csökkentése.

les mills test támadás fogyás

Ráadásul a testzsír nem függ egyértelműen össze a testsúllyal. Képzeljünk el példaként egy rendszeresen sportoló nőt, akinek a testsúlyát jelentős részben az izomtömege teszi ki.

le kell fogynia, mielőtt a hasi lehajlik

Előfordulhat, hogy alatta többet mutat a mérleg, mint egy fogyókúrázó, de nem sportoló nő alatt, hiszen ő csupán az izomtömegéből veszített. Ebben az esetben hiába mennek lefelé a kilók, a testzsír-százalék növekszik, mert a zsír nagyobb arányban lesz jelen kisebb testsúlynál is.

A testzsír-százalék határai A test zsírtartalmát befolyásolja a nem és az életkor is, ezt figyelembe véve az alábbiak szerint alakulnak az arányok. Aki a testzsír-százalékát figyelembe véve a túlsúlyosnak számít, nem csupán esztétikai problémával kell számolnia, de nő a kockázata a szív-és érrendszeri betegségeknek, a magas vérnyomásnak, a mozgásszervi- és a cukorbetegségnek, a depressziónak, sőt, bizonyos daganatos betegségeknek is.

  • 6 tipp a testzsír csökkentésére az izomtömeg növelése közben - GymBeam Blog
  • Mennyi az egészséges gyors fogyás mértéke?
  • A szálkásító étrend

A cél az, hogy megizzadjunk és lihegjünk, égessük a kalóriákat. A fogyás elérése részben azon is múlik, hogy kevesebb kalóriát vigyünk be lehetőleg jó minőségű tápanyagokból mint amennyit elégetünk.

Remek zsírégető az intenzív gyaloglás, a futás, a biciklizés és akár a csoportos aerobik órák.

zsírégető nitrogén- oxiddal

Emellett érdemes korlátoznunk a szénhidrát-bevitelt, fogyasszunk több fehérjét legalább 1.

További a témáról