Hogyan lehet lefogyni a menstruáció során, Fogyókúra és ciklus - Fogyókúra | Femina

hogyan lehet lefogyni a menstruáció során

Alultápláltságot jelent. Mindenképp fordulj orvoshoz, hogy feltárd az okokat!

1. Veszítenem kell a testsúlyomból...

A testsúlyod ideális, törekedj a mostani alkatod megőrzésére. Fokozottan vagy kitéve az infarktusnak és más betegségeknek.

sikeres súlycsökkentő kampányok

Csökkentened kell a testsúlyodat! Veszélyeztetett kategóriába tartozol, mielőbb fogyókúrába kell kezdened!

Orvos válaszol

Az egészséged közvetlen veszélyben van. Azonnal orvos által felügyelt diétába kell kezdened!

A menstruációs ciklusodtól nem csak a hangulatod és a peteérésed ideje függ. A szervezetedben zajló hormonális változások hatással vannak a súlyodra is.

Újdonságok a hoxa.hu-n

Az alábbi diétával menstruációs ciklusodnak megfelelően veszíthetsz fölös kilókat. Az alábbiakban megtudhatod, hogyan is működik.

a fogyás megállt

A Vénusz-diéta lényege A Vénusz-diéta a testedben aktuálisan végbemenő hormonális folyamatokhoz igazodik, ennek megfelelően négy szakaszra osztható. Tízóraira és uzsonnára minden nap fogyassz nyugodtan gyümölcsöt, zöldséget, a főétkezésekhez pedig az alábbiakban adunk mintaétrendet.

Érdemes a diéta kezdetét a ciklus elejéhez - vagyis a menstruáció első napjához - időzíteni, így egy fogyás homestay alatt heti 1,5 kilótól, vagyis összesen 6 kilótól szabadulhatsz meg.

Mennyire befolyásolja a menstruációs ciklusod az alakformálást? Hogyan hatnak a női hormonok a szervezetedre a különböző menstruációs szakaszokban? A női menstruációs ciklus okozta hormonváltozások nem csak a kedélyállapotodra hat ki, hanem az alakformálásodra is. Hogyan befolyásolja a női hormonok ciklikus alakulása az alakformálásodat? Biztosan észrevetted már magadon, hogy időnként érthetetlen módon könnyebben megy az edzés és a diéta, néha pedig fogcsikorgatva is alig.

Első szakasz Az első szakasznak a menstruáció kezdetével kell egybeesnie, és hét napig tart. Ilyenkor rendkívül fontos, hogy napi legalább ,5 liter folyadékot fogyassz, és pótold a vitaminokat, ásványi anyagokat párolt zöldségekkel, sok-sok gyümölccsel. Fogyassz sok vasat - leveles zöldségek, tojás, máj formájában - hiszen a tested a vérzéssel ilyenkor sokat veszít a fontos ásványi anyagból.

Kapcsolódó kérdések:

Ilyenkor sokaknak okoz gondolt a hirtelen felbukkanó nassolási vágy. Ha hogyan lehet lefogyni a menstruáció során te sem vagy másként, a sós és az édes rágcsálnivalók helyett válaszd a natúr olajos magvakat, müzlit, magas kakaótartalmú étcsokit.

  • 20 kg súlycsökkenés 1 hét alatt
  • A ciklus általában 28 napos, azaz 28 nap telik el a két egymást követő periódus első napjai között.
  • Mennyit "csal" a mérleg a menstruáció alatt?
  • A zsír eltávolítása a testből
  • Az urak persze nyilván tudnának még többet is felsorolni, de ez a 10 a legáltalánosabb, amivel napi szinten találkozni lehet.
  • Lőrincz Ildikó Létrehozva:
  • 4 dolog, ami megzavarja a menstruációs periódusod | Well&fit

Reggeli: két tükörtojás teljes kiőrlésű pirítóssal, paprikával. Ebéd: resztelt máj barna rizzsel, céklasalátával.

a szilárd végső zsírégető gyűjtemény

Vacsora: ez adag görögsaláta. Második szakasz Ez a másodiktól a Mivel ilyenkor az ösztrogén- és a progeszteronszinted emelkedőben van - ami fokozza a zsíranyagcserét - szentelj több időt a mozgásnak. Napi 30 perc kocogást, esetleg jógát, úszást vagy kerékpározást iktass be ilyenkor a napjaidba. Hogy ne csak zsírt veszíts, hanem az izmaid is fejlődjenek, fogyassz a második szakaszban sovány húsokat friss salátával, párolt zöldségekkel.

További a témáról