Én akarom elégetni a testzsírt,

Én akarom elégetni a testzsírt

Ez a célod! Ezt egy másik tanulmány bizonyította, ahol két csoportot vizsgáltak, akik mindegyike közepes intenzitású kardió edzéseket végeztek.

Én akarom elégetni a testzsírt

Az egyik csoport az éjszakai éhezés után nem evett reggelit és üres gyomorral végezte a reggeli edzését, addig a másik csoport evett az edzés előtt. A nap folyamán pedig mindenki a kutatócsoport által biztosított ételt fogyasztotta, ami teljes mértékben megegyezett mindenki számára, tehát ebben nem volt eltérés, csak a reggeli fogyasztásban. Az eredmény: azok akik ettek a reggeli edzésük előtt, több zsírt égettek el az edzés Én akarom elégetni a testzsírt 24 órában energiaforrásként.

Amit érdemes ebből megjegyezni: az edzések alatti zsír égetés az egy dolog.

Hogy működik a testünk?

De a fő lényeg az a nap nagyobb részén van, amire érdemes koncentrálnod, ha a célod — a zsír égetése, — a jobb testösszetétel, — sportosabb alkat, azt pedig ez az éhezős módszer hátráltatja, legalábbis a kutatások többsége szerint.

Fogyás kalória csökkentéssel — alacsony intenzitású edzések mellett Készült egy másik tanulmány, 20 főiskolás korú, edzésben lévő nővel, akiket 4 héten át vizsgáltak. Alacsony intenzitású aerob edzést végzett mindenki.

Ezt mindenki követte és az étkezésükről naplót kellett vezetniük, az elfogyasztott ételeket maguk választhatták meg. Mi lett az eredmény? Eredmény: Szinte semmi különbség nem volt az éhgyomorra edző hölgyek és a reggelit fogyasztott nők eredményei között.

2. Ne diétázz!

Boldog volt mindenki, Én akarom elégetni a testzsírt fogyott és sikerült nagy mennyiségű zsírt égetniük, javítva a test összetételüket. Igen, még több kutatásra van szükség, hisz nem hiába egy elég kényes Én akarom elégetni a testzsírt ez mindenhol, hamar egymásnak tudnak ugrani a különböző nézeteket valló felek. Amit tanácsolni tudunk, hogy ha te meg vagy győzve arról, hogy neked az éhgyomorra edzés reggel jót fog tenni, akkor se csapj bele a közepébe egyedül, hanem kérj segítséget, fordulj táplálkozási szakemberhez, professzionális edzőhöz, vagy ott van az ENDURAID telefonos applikáció.

Én akarom elégetni a testzsírt

A céljuk, amiben reménykednek, hogy megtanítják a testüket az alacsony vércukorszinthez való alkalmazkodásra a zsírégetéssel, és ennek következtében késleltethetik az eléhezést egy verseny során.

Az alkalmankénti éhgyomorra végzett kora reggeli edzésről kimutatták, hogy megnöveli a VO2 max-ot és a pihentető izmokban található glikogén koncentrációt. Elképzelhető, hogy ezeknek a böjtöléssel végzett reggeli futásoknak lehetnek előnyei is, de ne felejtsük el, hogy amíg ezek az edzések képesek a testet arra ösztönözni, hogy hatékonyabban több zsírt égessenek el üzemanyagként az edzés során, alapvetően ezek az edzések nem segítenek a sportolóknak a hosszútávú testsúlycsökkentésben, vagy az aerob kondicionálásban vagy egyáltalán a állóképesség növelésben — a kutatások szerint.

Plusz, a futóknak az sem árt, ha gyakorolják a frissítést az edzéseik alatt, hogy megfelelően felkészüljenek a versenynapra — különösen akkor, ha a céljuk félmaraton vagy hosszabb táv. Megjegyzés: Glikogén lemerítő edzés alkalmazásának van helye, konzultálj szakemberrel, teszteld le, csináld, de nem javasolják éhgyomorra végezve, ha a hosszútávú céljaid köthetőek a zsírégetéshez, atlétikai sport teljesítmény növeléshez, sportosabb alak eléréséhez.

Fogyás gyorsan! De milyen gyorsan? | F-mítosz: a tartós fogyás titkai

Csak ne olyan gyorsan, gondold át és mérlegelj! Úgy tűnik, hogy az éhgyomorra végzett reggeli edzések a testedet egy igazi zsírégető géppé formálják és még a közösségi médiában is ezt olvastad egy ismerősödtől, sőt azt hallottad, hogy az egyik profi futó is így szokta.

Akkor egyből neki is ugrasz? Gondold át!

6 tipp a testzsír csökkentésére az izomtömeg növelése közben - GymBeam Blog

Igen, rátudom. De azt gondolom, hogy a legfontosabb kérdés az, hogy látni fogok e ennek előnyét, mint sportoló?

Én akarom elégetni a testzsírt

Amikor reggel felébredsz, a szervezeted katabolikus leépülő állapotban van, a magas kortizol szint miatt — ami a stresszel járó hormon. Ez azt jelenti, hogy a tested megindítja a molekulák lebomlását, hogy energiát nyerjen.

Ajándék választás

De ha túl hosszú ideig vagy ebben az állapotban, akkor az a testszövetek degradációjához vezethet, beleértve az izmokat is, és csökkenhet az általános egészségi állapotod is. Csak figyeljen a lehetséges mellékhatásokra, például a szédülésre vagy a hányingerre. Ha igazán érdekel az atlétikai teljesítményed növelése vagy a zsír égetés, győződj meg arról, hogy a helyes kérdést teszed fel magadnak — nem azt, hogy Egyek a reggeli edzés előtt?

  1. Zsírégetés, leegyszerűsítve
  2. Testlabor fogyás
  3. 6 tuti módszer a hatékony zsírégetésért
  4. Karcsú felső törzs

Tanácsok, fontold meg ezeket: Ellenőrizd az fogyás egészségügyi ital és csökkentsd a kalóriabeviteled. Tegyél meg néhány étrendi változást. A fogyásban a legfontosabb faktor az étrend! Számold a kalóriabeviteled, mert ha több kalóriát viszel be, mint amennyit elégetsz, akkor az életben nem fogsz hatékonyan zsírt égetni.

A szervezeted feltöltése segíteni fog az intenzitás szintjének növelésében az edzések során, ezáltal növelheted az izom aktivitást és az egész nap folyamán a jobb anyagcserét.

Ha nem tudsz reggelizni egy falatot sem, akkor legalább aminósavakat pótold BCAAGlutaminkomplex esszenciális aminósavakhogy megállítsd az egész éjszakán át tartó katabolizmust.

Helyesen válaszd meg a célodat

Ha a zsírégetés a célod, akkor fantasztikus eredményeket érhetsz el, ha az edzéseid mellett odafigyelsz a kalóriabeviteledre és az elfogyasztott ételeid minőségére. Törekedj arra, hogy a vércukorszintedet egész nap alacsonyan tartsd, azzal, hogy alacsony glikémiás indexű ételeket eszel.

Exercise intensity and the thermic effect of food. Sport Nutr. Exercising fasting or fed to enhance fat loss? Influence of food intake on respiratory ratio and excess postexercise oxygen consumption after a bout of endurance training. Ahlborg, G, and Felig, P.

1. Reggelizz!

Influence of glucose ingestion on fuel-hormone response during prolonged exercise. Weight control and calorie expenditure: thermogenic effects of pre-prandial and post-prandial exercise. Lipolytic suppression following carbohydrate ingestion limits fat oxidation during exercise.

Substrate metabolism when subjects are fed carbohydrate during exercise.

Számos diétázó esik abba a hibába, hogy túl gyorsan akar megszabadulni, túl sok kilótól. Nagyon kevesen tudják, hogy milyen gyorsasággal érdemes égetni a zsírt.

Effects of carbohydrate ingestion before and during exercise on glucose kinetics and performance. The effects of various intensities and durations of exercise with and without glucose in milk ingestion on postexercise oxygen consumption.

Sports Med.

Én akarom elégetni a testzsírt

Fitness Regulation of endogenous fat and carbohydrate metabolism in relation to exercise intensity and duration. Transient energy deficit induced by exercise increases h fat oxidation in young trained men. Szívesen olvasnál hasonló témákban?

Kérj hasznos tippeket és tanácsokat közvetlenül az email címedre itt! A tananyag letöltése, vagy a legújabb tartalmaink tájékoztatójának igénylése, a segítő szándékú hírlevelekre való feliratkozással jár, amelyekről bármikor leiratkozhatsz.

További a témáról